Wachttijd

Aanmeldingswachttijd:

Vanwege de opgelopen wachttijd is de wachtlijst momenteel gesloten en kunnen er tot nader bericht helaas geen nieuwe clienten worden aangemeld. 

 

Bovenstaande geldt zowel voor mw. Verhulst als mw. van Tilburg.

 

Behandelingswachttijd:

Er is na intake géén wachttijd voor start van een behandeling; wanneer de intakeprocedure is afgerond kan uw behandeling direct hierna van start gaat.

 

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u contact opnemen met de afdeling zorgbemiddeling van uw zorgverzekeraar. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen met het vinden van een andere zorgaanbieder, zodat u binnen vier weken na het eerste contact met een andere zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamelijk zijn overeengekomen (de zgn. Treeknormen).

 

 

Informatie bijgewerkt 15-09-2025